tiistai 19. maaliskuuta 2019

työssäoppiminen vko 4

Tällä viikolla olen tehnyt liikkuva koulu logoa, tehnyt vähän varsinaista tutor rolluppia ja hankkinut sitä varten inspiraatiota. Kävin myös kuvaamassa videoita ja ottamassa kuvia pintakäsittelyssä, puualalla ja maarakennuspuolella. Olen myös aloitellut keksimään layoutin kirjepohjalle.

Rollup ideoita


Tutoreiden rolluppia minun on tehtävä kolme erillaista versiota. Olen keksinyt jokaiseen minkä tyylisen tahdon tehdä.


Ensimmäinen ideani on tehdä popart tyylinen rollup. Tämä on kaikista ideoistani parhain mielestäni koska rakastan popart tyyliä.



Toinen ideani on geometrinen tyyli. Ajattelin todella värikästä, mutta tyylistä en ole vielä varma.



En tiedä miksi kolmatta ideaani voisi kutsua, mutta haluaisin että se on vähän tummempi sävyinen ja nuorille erilläisen ja silmään pistävän näköinen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Työssäoppiminen vko 7

Tällä viikolla olen tehnyt yhden vaihtoehdon tutoreiden rollupia varten valmiiksi, editoinut viime viikolla ottamiani videopätkiä, tutkinut ...